facebook



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

HAR I EN FYSISK BUTIK, MAN KAN HANDLE I?

Nej, vi har desværre ikke en fysisk butik, man kan komme og handle i. Det vil sige, at du udelukkende kan vende
hjem fra Kirstinehøj 75 med favnen fuld af kvalitetskød, hvis du har forudbestilt via www.bojekod.dk.
Vi tager ikke imod handlende kunder uden en gyldig online bestilling og tilhørende ordrebekræftelse.

HVOR LEVERER I?

Vi leverer i København, Storkøbenhavn og Nordsjælland.
Bor du uden for vores leveringszone, men forsøger alligevel at bestille, vil denne blive annulleret.
Er du i tvivl? Læs mere og se kortet over vores leveringszone under fanen afhentning & levering.

HVORNÅR LEVERER I?

Vi leverer mandag, onsdag og fredag mellem 07.00 og 14.00. Bestiller du inden 23.00 gør vi automatisk din
bestilling klar til næstkommende leveringsdag. Du kan naturligvis altid vælge den dag, der passer dig bedst,
samt et ønsket leveringstidspunkt mellem 07.00-14.00, ved check-out.

HVAD HVIS JEG IKKE ER HJEMME VED LEVERING?

Vi anbefaler, at du så vidt muligt er hjemme ved leveringen - på den måde sikres den kølige temperatur
bedst. Er dette ikke en mulighed, sætter vi gerne din bestilling ved din hoveddør eller et andet ønsket sted.
Skriv blot dette i kommentarfeltet ved check-out.

NB! Vi er ikke ansvarlige for en eventuel temperaturudvikling, når den er leveret hos dig.
Bemærk: Vi leverer i kølebiler, hvorfor kødet ikke pakkes i termobokse. Vi anbefaler at kødet kommer på køl hos dig
hurtigst muligt efter ankomst. Som kunde er pakken dit ansvar, når denne er leveret. Det hvad enten du har fået den
i fysisk besiddelse, eller hvis du har bedt om, at få pakken stillet et specifikt sted.


HVORDAN TRANSPORTERES MIN LEVERING?

Vi leverer alle bestillinger i vore egne kølebiler, som sikrer at kødet holder den korrekte temperatur hele vejen fra vores kølerum til din hoveddør.
Kølebilerne betjenes af vores venlige chauffører, som alle er efteruddannet i fødevarehåndtering, hygiejne og service.

KAN JEG ÆNDRE LEVERINGSDATOEN / ADRESSEN?

Har du ændringer til din bestilling, så kontakt os venligst hurtigst muligt på telefon: 3323 8212 eller på mail: salg@bojekod.dk.
Vi vil, så vidt muligt, gøre vores bedste for at være behjælpelige med dine ændringer.

HVAD ER HOLDBARHEDEN PÅ JERES PRODUKTER?

Vores kød er mærket med en holdbarhedsdato - vi anbefaler altid at følge denne samt varedeklarationen
på det pågældende produkt. Ferskt kød kan typisk holde sig 1-14 dage på køl, mens frostvarer kan holde
sig op til 12 måneder. Orienter dig straks om holdbarhed samt korrekt opbevaring af kødet ved modtagelse.

VÆGTEN STEMMER IKKE OVERENS MED DET BESTILTE?

Vi angiver meget af vores kød i “cirka” vægt, da der helt naturligt vil være variationer på et kødstykke.
Vi forsøger så vidt muligt, at være så præcise som overhovedet muligt. Mener du alligevel ikke, at vores
afvejning er retvisende, skal vi have muligheden for at veje kødet efter i intakt og original emballage.

Kontakt os på telefon: 3323 8212 eller mail: salg@bojekod.dk, så finder vi en løsning.

HVORFOR ER DER SÅ MEGET AFPUDS PÅ MIT KØD?

Når du køber kød hos os, kommer det enten direkte fra vores slagteri eller fra vores udvalgte leverandører.
Som Engros leverandør foretager vi ikke afpudsning af kødet og vi laver derfor ikke refunderinger vedrørende afpuds.

Mange af vores udenlandske leverandører, lader en del fedt sidde på varerne, hvilket bl.a. er med til at beskytte
varerne under den lange vakuummodning. Ønsker man kvalitetskød til engrospriser, er dette en del af pakken.

KØDET HAR EN ANDERLEDES LUGT, END DET MAN KØBER I SUPERMARKEDET?

Både vi og vores udvalgte leverandører vakuumpakker de fleste produkter, hvilket kan afgive en særlig duft ved
opbrydning. Denne duft vil foretage sig inden for 5-10 minutter. Ved vakuumpakning vil farven også ændre
sig, til forskel fra eksempelvis gaspakning - kødet vil ligeså få sin røde farve tilbage inden for 5-10min efter opbrydning.

Skulle kødet mod forventning have en lugt, der ikke forsvinder, bedes du kontakte os hurtigst muligt
på telefon: 3323 8212 eller mail: salg@bojekod.dk.

ER DET MULIGT AT RETURNERE MINE VARER?

Det er ikke muligt at returnere fødevarer. Ved fejl, mangler eller reklamation bedes du kontakte os på
salg@bojekod.dk eller på telefon: 3323 8212, så finder vi en løsning sammen.

NB! Smid ikke de pågældende varer ud, før vi har fundet en løsning.